روش های مهاجرت به روسیه :

 

مقدمه ای بر راه های مهاجرت به روسیه :

روش های مهاجرت به روسیه

مهاجرت به روسیه، شرایط اخذ اقامت و تابعیت روسیه و شرایط مهاجرت به روسیه در این مقاله مورد تحلیل قرار گرفته است. ما سعی خواهیم کرد به سوالات بسیاری که در مورد راه های مهاجرت به روسیه و راه های مختلف اخذ اقامت روسیه مطرح شده است، در این مقاله پاسخ دهیم. با توجه به شرایط روسیه باید تمامی راه های مهاجرت به روسیه را بررسی و با شرایط خودتان مقایسه کنید تا بهترین راه مهاجرت به روسیه را پیدا کنید. سوالات راه های مهاجرت به روسیه به شرح زیر می باشد.

با توجه به شرایط روسیه باید راه های مهاجرت به روسیه را بررسی کرده و با شرایط خود مقایسه کنید. راه های زیادی برای مهاجرت به روسیه وجود دارد و مهم است که یک راه مناسب و مناسب برای انتخاب موقعیت خود انتخاب کنید. در این مقاله تمامی روش های مهاجرت به روسیه توضیح داده شده و توضیحات کافی در مورد آن روش ها ارائه شده است. می توانید با گروه مهاجرتی الترا تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد مهاجرت به روسیه دریافت کنید.

انواع ویزا و شرایط مربوط به هر ویزا:

سفر به روسیه برای ورود نیاز به ویزا دارد. نوع ویزا بسته به هدف سفر و مدت اقامت در روسیه متفاوت است.

روش های مهاجرت به روسیه

انواع ویزای روسیه را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

تابعیت روسیه را می توان با در نظر گرفتن شرایط زیر به دست آورد:

  • حداقل ۱۸ سال سن
  • ۵ سال اقامت دائم روسیه یا ۳ سال اقامت مداوم قبل از درخواست شهروندی

مهاجرت به روسیه از طریق تولد :

روش های مهاجرت به روسیه

قوانین تولد در روسیه بر اساس خون است و تابعیت روسیه بدون توجه به محل تولد کودک به کودکان داده می شود. اگر یکی از والدین شهروند روسیه و دیگری تبعه کشور دیگری باشد، در صورتی که فرزند در روسیه متولد شود، تابعیت او اعطا می شود. همچنین اگر یکی از والدین تبعه روسیه باشد و دیگری تبعه روسیه نباشد و فرزندی در خارج از روسیه به دنیا بیاید، امکان اعطای تابعیت روسیه وجود دارد، مشروط بر اینکه فرزند تابعیت کشوری را کسب نکرده باشد. متولد شده است.

تابعیت روسیه نیز می تواند در برخی شرایط از طریق حاکمیت خاک اعطا شود. اگر یکی از والدین یا هر دو اتباع خارجی باشند و فرزند در روسیه به دنیا بیاید، امکان اخذ تابعیت روسیه نیز وجود دارد و این به شرطی است که والدین تابعیت خود را به کودک اعطا نکنند.

مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج :

برای اخذ اقامت دائم روسیه نیاز به ۵ سال اقامت در روسیه دارید. اما اگر با یک شهروند روسیه ازدواج کنید می توانید پس از دریافت اقامت موقت برای اقامت دائم اقدام کنید. برای ثبت ازدواج خود نیاز به اجازه اقامت، پاسپورت و ویزا دارید و همچنین باید ثابت کنید که می توانید هزینه های زندگی چند ساله همسر را تامین کنید. ازدواج به معنای اخذ تابعیت همزمان نیست و شما باید حداقل سه سال در روسیه بمانید.

مهاجرت به روسیه از طریق کار :

روش های مهاجرت به روسیه

ویزای کار در روسیه:

ویزای کار تنها با حمایت یک سازمان یا کارفرما صادر می شود. به طور خلاصه، شما باید یک پیشنهاد شغلی برای ویزای کار دریافت کنید. این ویزا معمولا تا ۳ ماه اعتبار دارد. یک فرمت کلی برای صدور ویزای چند بار ورود وجود دارد، اما واجد شرایط بودن آن بستگی به وضعیت کار شما دارد.

نحوه دریافت مجوز کار در روسیه :

برای کار در روسیه باید بر اساس ویزای خود مجوز کار دریافت کنید. ساده ترین راه این است که از کارفرمای خود بخواهید حضور شما را درخواست کند. انجام این کار خود مستلزم خدمات یک وکیل است که می تواند بسیار گران باشد. گزینه دیگر ثبت نام به عنوان یک کارآفرین خصوصی است.

هنگامی که یک کارفرمای روسی یا به یک خارجی پیشنهاد شغلی می دهد، می توان مجوز کار صادر کرد. مجوز کار نیاز به تایید اداره مهاجرت فدرال دارد. اگر شغل خود را تغییر دهید، می توانید مجوز کاری را که از طریق کارفرمای قبلی خود دریافت کرده اید حداقل ۳ ماه قبل از تاریخ انقضا آن حفظ کنید. کارفرمای روسی باید قبل از ورود کارمند به روسیه، کار را اعطا کند. این شرکت باید نشان دهد که کار را یک روسی نمی تواند انجام دهد. روند دریافت مجوز از اداره کار محلی شما در روسیه می تواند دشوار باشد.

ویزای دانشجویی:

روش های مهاجرت به روسیه

برای هر یک از برنامه های تبادل دانشجو یا برای تحصیل تمام وقت در روسیه به ویزای دانشجویی نیاز دارید. دانشجویان باید در صورت درخواست پذیرش و ثبت نام خود را در موسسات تعیین شده ارسال کنند. با توجه به جمعیت نزدیک به ۱۴۵ میلیونی روسیه، شرایط خوبی برای تحصیل در روسیه فراهم شده است. اسامی برخی از برترین دانشگاه های روسیه در زیر آمده است.

  • دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو
  • دانشگاه دولتی نووسیبیرسک
  • دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ
  • دانشگاه دولتی تومسک (TSU)
  • دانشگاه دولتی فیزیک و فناوری مسکو
  • دانشگاه فنی دولتی باومن مسکو (BMSTU)
  • دانشگاه ملی تحقیقات هسته ای “MEPhI” (موسسه فیزیک مهندسی مسکو)
  • دانشگاه تحقیقات ملی – دانشکده عالی اقتصاد (HSE)
  • موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو – دانشگاه MGIMO
  • دانشگاه پلی تکنیک تومسک (TPU)

ویزای تجاری:

روش های مهاجرت به روسیه

با توجه به ماهیت سفر کاری، ویزا می تواند برای یک بار ورود، دو بار ورود یا چند بار ورود صادر شود. هر ویزای تجاری می تواند تا ۱۲ ماه اعتبار داشته باشد.

کار به عنوان یک کارآفرین خصوصی در روسیه:

 

گزینه دیگر ثبت نام به عنوان یک کارآفرین خصوصی است. در نهایت می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید که به شما امکان می دهد شهروندی روسیه را دریافت کنید.

ویزای سرمایه گذاری روسیه دارای مزایایی است که می توان به آنها اشاره کرد:

  • پس از ۳ سال حفظ سرمایه ورودی، شهروندی روسیه را می توان بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافی دریافت کرد.
  • این ویزا برای خانواده متقاضی صادر می شود و هزینه دیگری ندارد.
  • مقدار پول مورد نیاز برای اخذ اقامت و اخذ تابعیت پس از ۳ سال ۱۲۸۰۰۰ دلار است که برای اخذ تابعیت دوگانه مبلغ زیادی نیست.

اقدامات و امور مربوط به اخذ تابعیت و تابعیت روسیه از طریق ویزای سرمایه گذاری در تمامی کنسولگری ها و سفارتخانه های خارجی روسیه قابل انجام است.

حتی اگر متقاضی تابعیت روسیه را کسب نکند، می تواند در روسیه زندگی و کار کند و به تمام مزایای مراقبت های بهداشتی و تحصیلی دسترسی داشته باشد.

روسیه کمترین نرخ مالیات را در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی دارد. مالیات برای شرکت ها ۲۰ درصد و برای افراد فقط ۱۳ درصد است.

مسکو یکی از مهم ترین مراکز تجاری و فرهنگی در سراسر اروپا و آسیا است.

تلاش بر این بود که در این مطلب اطلاعاتی کامل و جامع در خصوص روش های مهاجرت به روسیه در اختیار شما قرار بگیرد. در همین خصوص گروه مهاجرتی الترا آماده پاسخ گویی به صورت تلفنی و حضوری به شما متقاضیان است. همچنین انجام کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت را به عهده دارد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صورت حضوری نیز به دفاتر گروه مهاجرتی الترا در شهرهای تهران و آمل مراجعه کنید.

الترا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیبازگشت به بالاتماس