درباره ایتالیا :

سفر به ایتالیا

مقصد ایتالیا، یک نمایه کشور آنلاین ملل از “Bella Italia” – ایتالیا زیبا، چقدر ایتالیایی ها دوست دارند کشورشان را صدا کنند.

ایتالیا در جنوب اروپا در شبه جزیره آپنین واقع شده است. شکل متمایز آن، شبیه به یک چکمه، تشخیص آن را روی نقشه ها یا حتی از فضا آسان می کند.

دریای آدریاتیک از شرق با شبه جزیره، از جنوب با دریای سیسیل، از جنوب شرقی با دریای ایونی، از غرب با دریای لیگوری و دریای تیرنیا همسایه است. همه آن دریاها بخشی از دریای مدیترانه هستند.

ایتالیا با اتریش، فرانسه، مقر مقدس (شهر واتیکان)، سن مارینو، اسلوونی و سوئیس مرزهای بین المللی دارد. این کشور همچنین با آلبانی، الجزایر، کرواسی، یونان، لیبی، مالت، مونته نگرو، اسپانیا و تونس مرزهای دریایی مشترک دارد.

دو تا از بزرگترین جزایر مدیترانه متعلق به ایتالیا هستند، ساردینیا در غرب و سیسیل در جنوب.
مساحت این کشور ۳۰۱۳۱۸ کیلومتر مربع (۱۱۶۳۴۰ مایل مربع) است که در مقایسه با آن، ۸۰ درصد مساحت ژاپن یا کمی بزرگتر از ایالت آریزونا در ایالات متحده است.

ایتالیا بیش از ۵۹.۶ میلیون نفر جمعیت دارد (در سال ۲۰۲۰)، پایتخت و بزرگترین شهر رم (به ایتالیایی: Roma) است. شهرهای بزرگ دیگر فلورانس، میلان، ناپل و ونیز هستند. زبان گفتاری (فقط) ایتالیایی است.

چرا به ایتالیا سفر کنیم؟

سفر به ایتالیا

ایتالیا با زیبایی طبیعی، غذا، هنر و سبک باورنکردنی خود مقصدی است که یک بار بازدید از آن کافی نیست. مطمئناً به خاطر تیرامیسو مخملی آن، پنیر ذوب داغ از پیتزاهای تازه، طعم سرد و لطیف ژلاتو، درخشش طلایی فیلتر مانند اینستاگرام ونیز، سبک بسیار شیک بوتیک های رومی، اسپلیت نور خورشید، برای خرید بیشتر باز خواهید گشت. در میان درختان زیتون اینها چند مورد از دلایل زیادی است که مردم ایتالیا را بسیار دوست دارند.

۱-هر گوشه و کناری پر از تاریخ است :

تاریخ ایتالیا به هزاران سال پیش برمی گردد. به محض قدم گذاشتن در خاک ایتالیا، تاریخ و فرهنگ باستانی آن را در همه جا مشاهده خواهید کرد. شهرهای تاریخی ایتالیا مانند رم آثار غول‌پیکری از یک امپراتوری باستانی قدرتمند، پادشاهی پاپ و خانواده‌های اشراف دوره رنسانس را به شما نشان می‌دهند، در حالی که شهرهای کوچک‌تری مانند فلورانس شما را در قرون وسطی خواهند برد. همچنین آثار قرون وسطی را در شهرهای ویتربو، براچیانو، پروجا یا ونیز خواهید دید. از سوی دیگر، ساردینیا خانه برج های سنگی نوراگه از عصر برنز و روستاهای متعلق به تمدن باستانی جزایر مدیترانه است.

۲-میراث غنی از هر دو هنر و معماری :

این کشور بهشتی برای هر کسی است که می خواهد معماری و طراحی را در طول قرن ها کشف کند. این قطعات در هر قسمت از خیابان یا جاده ای که ممکن است خود را در آن بیابید وجود دارد. در واقع، حرکت در اطراف بدون برخورد با یک قطعه از تاریخ غیرممکن است. تعدادی از معروف ترین آثار هنری شامل مناظر زیبای خیابان فلورانس، کولوسئوم به زیبایی حفظ شده در رم، سقف نقاشی شده باورنکردنی کلیسای سیستین و گنبد مرمری عالی کلیسای جامع سنت پیتر در شهر واتیکان، پل های قوسی زیبای ونیز بر روی کانال های آن است. کارت پستال‌های بی‌نقص کلبه‌های رنگارنگ پوزیتانو فقط فهرستی کوتاه از آنچه هنر و معماری ایتالیایی برای ارائه دارد.

۳. کشوری با بیشترین مکان های میراث جهانی در جهان :

کشور کوچک ایتالیا بیش از هر کشور اروپایی دیگری در جهان مکان های میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. ایتالیا به عنوان زادگاه امپراتوری روم و رنسانس، خانه پمپئی، هرکولانیوم و توره آنونزیاتا، مراکز تاریخی فلورانس، ناپل و رم و دولومیت است. خرابه های حفظ شده شهرهای روم باستان پمپئی و هرکولانیوم را که در اثر فوران وزوویوس در سال ۷۹ پس از میلاد مدفون شده بودند، کاوش کنید.

بهترین زمان سفر به ایتالیا چه زمانیه؟

بهترین ماه های سفر ایتالیا می، ژوئن، سپتامبر و اکتبر است. آنها همچنین شلوغ ترین و پرهزینه ترین زمان برای بازدید هستند (در حالی که شمال در اواسط تابستان به همان اندازه شلوغ است).

گرما در ماه جولای و آگوست می تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص در جنوب، جایی که دما به دهه ۹۰ می رسد. خوشبختانه بیشتر هتل‌های متوسط دارای تهویه مطبوع هستند (اما معمولاً فقط از ژوئن تا سپتامبر در دسترس است). اوت همچنین زمانی است که بسیاری از ایتالیایی ها تعطیلات تابستانی خود را انجام می دهند. شهرهای بزرگ معمولاً آرام هستند (با قیمت هتل های تخفیف خورده)، اما استراحتگاه های ساحلی و کوهستانی شلوغ هستند (با قیمت هتل های بالاتر).

بهترین جاهای دیدنی ایتالیا کجاست ؟

  • روم
  • فلورانس
  • توسکانی
  • میلان
  • سیه نا

اطلاعات ضروری ایتالیا 

اختلاف ساعت با تهران

ایتالیا در منطقه‌ زمانی UTC +2 قرار گرفته و ساعت رسمی آن دو ساعت و نیم از تهران عقب‌تر است.

زبان رسمی

ایتالیایی

واحد پول

یورو

بیشتر بخوانید :

 

معماری در ایتالیا

دامپزشکی در ایتالیا

تحصیل رشته پرستاری در ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق سرمایه گذاری

 گروه الترا متخصص اخذ اقامت تحصیلی و کاری در ایتالیا، روسیه، مجارستان و ترکیه می توانید با ما و تیم مان در ارتباط باشید.

گروه الترا مجموعه متخصص در ارائه خدمات در زمینه مهاجرت است که از افرادی مجرب و باتجربه تشکیل شده است.اعضای این گروه تجربه تحصیل در کشورهای مختلف را داشته و عملا مهاجرت و دغدغه های این امر مهم را از نزدیک لمس کرده اند. 

الترا را در اینستاگرام دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیبازگشت به بالاتماس