مهاجرت به روسیه در سال ۲۰۲۳

دلایل بسیاری زیادی وجود دارد که امروزه بسیاری از افراد خواهان مهاجرت به این کشور هستند. روسیه دارای اقتصاد بزرگ و پویایی است که فرصت های شغلی بسیاری زیادی دارد. دانشگاه های معروفی در این کشور است که بسیاری از افراد علاقه دارند تا در این دانشگا ها تحصیل کنند همچنین روسیه دارای طبیعت بسیار زیبایی است. اگر قصد مهاجرت به روسیه را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا روش های مختلف مهاجرت به روسیه را با هم بررسی کنیم.

مزایا و معایب مهاجرت به روسیه

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنند مهاجرت به روسیه به دلیل آب و هوای بسیار سرد و دشواری یادگیری زبان این کشور بی فایده است. باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. روسیه نوزدهمین کشوری بوده که مهاجران سراسر دنیا برای مهاجرت آن را انتخاب می کنند. این کشور چهارمین کشور مناسب برای مهاجرت ایرانیان به این کشور می باشد. این رتبه دلایل مختلفی دارد از جمله پیدا کردن کار مناسب در این کشور برای ایرانیان، تحصیل مناسب با هزینه های بسیار کم تر از دیگر کشورهای اروپایی در دانشگاه های برترش که در جهان سرآمد هستند.

 

مزایای مهاجرت به روسیه

مهم ترین نکته ای که در مهاجرت بسیار اهمیت دارد، آشنایی کامل با شرایط زندگی در کشور مقصد است. کشورهای بسیاری در سراسر دنیا از جمله روسیه آمادگی پذیرش مهاجرین را دارند. اگر قصد زندگی در روسیه را دارید، بهتر است قبل از سفر اطلاعات مورد نیاز خود را پیرامون این کشور بدست آورید.

 

طبیعت زیبای روسیه

مناظر بی نظیر و هوای پاک می تواند اولین دلیل شما برای مهاجرت به روسیه باشد. جنگل های انبوه سیبری، کوه های اورال، منطقه ی زیبای قفقاز و…زیبایی های بسیار منحصر به فردی دارند. روسیه جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد و در زمینه علم، فرهنگ و صنعت فعالیت قابل توجهی می‌کند.

 

بازار کار و نرخ بیکاری

روسیه از جمله کشورهای قدرتمند از لحاظ اقتصادی به حساب می‌آید. پنجمین اقتصاد ملی بزرگ را در اروپا و یازدهمین اقتصاد بزرگ را در سطح دنیا دارد. از این رو، فرصت‌های شغلی بسیاری فراهم شده و شرایط برای مهاجرپذیری روسیه و سرمایه‌گذاری در آن هموار گشته است.

فرهنگ مهاجرپذیری

مهمان نوازی و مهربانی بسیار زیاد مردم روسیه که باعث می شود احساس دلتنگی شما بعد از مهاجرت به روسیه کمتر به چشم بیاید. اگر مدتی در این کشور زندگی کرده باشید متوجه می شوید که مردم روسیه بسیار خون گرم و مهربان هستند.

فرصت شغلی در روسیه

فرصت های بسیار زیاد شغلی که بعد از مهاجرت به روسیه میتوانید از آن برخوردار باشید. به خصوص اگر شهر مسکو را برای زندگی در روسیه انتخاب کنید. مهاجرت به این کشور برای شما این امکان را فراهم می کند که از بازار بزرگی که شرایط خوبی را برای کالاها و بیزنسمن های ایرانی دارد برخوردار شوید.

هزینه زندگی در روسیه

هزینه پایین زندگی و به خصوص تحصیل در این کشور که هر کسی را برای مهاجرت به این کشور ترغیب می کند. به علاوه هزینه بسیار پایین اینترنت و حمل نقل با توجه به کیفیت بسیار خوبی که از آنها برخوردارند کم نظیر است. همچنین هزینه ی کم خانه ها با کیفیت عالی که از آنها برخورداند از دیگر دلایل مهم برای مهاجرت به روسیه است.

مهاجرت به روسیه

برای ثبت درخواست مشاوره کلیک کنید  یا با ما تماس بگیرید ۰۹۱۱۳۰۷۷۲۴۴

 

معایب مهاجرت به روسیه

مسلما مهاجرت به هر کشوری یکسری مزایا و معایبی دارد. شاید یکی از معایب کشور روسیه سرمای طاقت فرسای این کشور  باشد که عده ای از افراد نتوانند با آن کنار بیایند. گروه مهاجرتی التراگروپ به شما پیشنهاد می کند، قبل از هر اقدامی برای مهاجرت به یک کشور ابتدا تمام مسائل را بررسی کنید و بعد اقدام کنید.

 

راه های مهاجرت به روسیه

برخی از راه های مهاجرت به روسیه که باید به آن‌ها توجه داشته باشید عبارت می باشد از :

روش های مهاجرت به ایتالیا

بهترین دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی روسیه 

بعد از تصمیم به مهاجرت تحصیلی به روسیه باید از دانشگاه های آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه ده دانشگاه برتر پزشکی و دندانپزشکی روسیه جهت ادامه تحصیل اشاره می کنیم:

  1. دانشگاه ملی سنت پترزبورگ
  2. دانشگاه پزشکی پاولوف سنت پترزبورگ
  3. دانشگاه ریاست جمهوری ( رانخیگس ) سنت پترزبورک
  4. دانشگاه پزشکی پدیا سنت پترزبورگ
  5. دانشگاه پزشکی مچنیکوف سنت پترزبورگ
  6. دانشگاه لومونوسوف مسکو
  7. دانشگاه سماشکو مسکو
  8. دانشگاه سچینوا مسکو
  9. دانشگاه رودن دوستی ملل
  10. دانشگاه ایالتی علوم پزشکی و دندانپزشکی اوفا

شهرهای برتر برای مهاجرت به روسیه

سن پترزبورگ :

سنت پترزبورگ، شهری تاریخی و زیبا در روسیه است که به‌عنوان نماد مقاومت و سرسختی بین مردم این کشور شناخته می‌شود. این شهر دارای ویژگی‌های فراوانی است که آن را به یک مقصد سفر و تحصیل در روسیه تبدیل کرده است.سنت پترزبورگ در سال ۱۷۳۰ میلادی به دستور پتر کبیر ساخته شد و برای ۲۲۵ سال بعنوان پایتخت روسیه شناخته می‌شد. این شهر به دلیل بناهای تاریخی، موزه‌ها، فضای سبز و هنرمندان و ادبیات‌نویسانی که در آن به دنبال خلق اثر بوده‌اند، جاذبه‌ای برای بازدیدکنندگان و دانش‌آموزان جهت تحصیل در دانشگاه‌های معتبر روسیه محسوب می‌شود.

روستوف:

بزرگترین شهر در جنوب روسیه و مرکز منطقه روستوف و منطقه فدرال جنوبی محسوب می‌شود. این شهر به‌عنوان یکی از مراکز اصلی حمل و نقل در جنوب کشور و بخشی از مهمترین مراکز اداری، فرهنگی، علمی، آموزشی و صنعتی در کشور شناخته می‌شود.روستوف به‌ طور غیررسمی با نام “دروازه قفقاز” و پایتخت جنوبی روسیه نیز شناخته می‌شود. جمعیت این شهر در سال ۲۰۱۵ حدود ۱،۱۱۵،۰۰۰ نفر و مساحت آن حدود ۴۳۶ کیلومتر مربع است

کازان:

 (Kazan) بزرگترین شهر و مرکز جمهوری تاتارستان است. کازان به خاطر فرهنگ مشترک روسی و آسیای شرقی که دارد مشهور است.

تیومن:

این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای زندگی در کشور روسیه معروف است. شهر تیومن در فهرست شهرهای پویا، پر جنب و جوش و سرگرم‌کننده کشور روسیه قرار دارد. اگر به دنبال یک شهر با کیفیت و همچنین با هزینه مناسب در کشور روسیه هستید، تیومن بهترین گزینه برای شماست.

یکاترینبورگ:

یکاترینبورگ، چهارمین شهر بزرگ روسیه از لحاظ جمعیت و پایتخت منطقه اورال است. این شهر در مرکز قاره اوراسیا، در محدودهٔ مرزی میان اروپا و آسیا، از مسافت بیش از ۱۶۰۰ کیلومتری شرقی مسکو قرار دارد. یکاترینبورگ، شهری با صحنهٔ هنر و موسیقی پرجنب و جوش است که با بزرگترین شهرهای روسیه قابل مقایسه است.

موسسه مهاجرت به روسیه

روسیه بعد از آمریکا، دومین کشور مهاجرپذیر در دنیا است که دانشگاه‌ها و امکانات تحصیلی بالا، موقعیت‌های شغلی متعدد و درآمد مناسب آن را به یکی از برجسته‌ترین مقاصد مهاجرتی تبدیل کرده است. وسعت زیاد روسیه موجب شده که تنوع فرهنگی بالایی در نقاط مختلف آن دیده شود.

بی شک یکی از تصمیمات مهم هنگام مهاجرت انتخاب بهترین موسسه مهاجرت به روسیه می باشد. گروه مهاجرتی التراگروپ با داشتن سال ها سابقه درخشان در این حوزه  و کارشناسان و وکیل های مهاجرتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرت به روسیه می توانید با شماره ۰۹۱۱۳۰۷۷۲۴۴ تماس حاصل فرمایید.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیبازگشت به بالاتماس